Krúžková a záujmová činnosť
Krúžková činnosť sa organizuje v popoludňajších hodinách na základe informovaného súhlasu zákonného zástupcu, podľa časových a priestorových podmienok materskej školy. Všetky krúžky začínajú svoju činnosť od 1.10.2013 a končia 30.6.2014.
Výtvarný krúžok
Zodpovedná lektorka: Mgr. Monika Kijac
Termín konania: každý piatok v dvoch skupinách, podrobný rozpis sa nachádza v jednotlivých triedach a šatniach.
Dozor počas krúžkovej činnosti zabezpečuje: Mgr. Monika Kijac, ktorá si pred krúžkom preberie deti od triednych učiteliek v jednotlivých triedach a po skončení krúžku odovzdá deti naspäť do tried preberajúcim triednym učiteľkám.
Oboznamovanie s anglickým jazykom
Zodpovedná lektorka: Mgr. Mária Hudáková
Termín konania: každý utorok a štvrtok v dvoch skupinách, podrobný rozpis sa nachádza v jednotlivých triedach a šatniach.
Dozor počas krúžkovej činnosti zabezpečuje: Mgr. Mária Hudáková, ktorá si pred krúžkom preberie deti od triednych učiteliek v jednotlivých triedach a po skončení krúžku odovzdá deti naspäť do tried preberajúcim triednym učiteľkám.
Za vyzdvihnutie detí z tried, presun a dozor počas krúžkovej činnosti zodpovedá lektorka.
Rodičovská rada
Členovia rodičovskej rady:
p. Jana Ševelová – predseda RR
p. Nikoleta Tomašiková – pokladník
p. Watzková Monika – zapisovateľka
p. Alexandra Féherová – revízna komisia
p. Lucia Drgoňová – revízna komisia
p. Zdenka Arestová – revízna komisia
p. Elena Hlavatá – člen RR
p. Dáša Petru – členka RR
p. Michal Vanák – člen RR
Rada školy
Členovia rady školy:
Eleonóra Gergelyová – predseda RŠ, za pedag. zamestnancov
Ing. Tibor Pekarčík – viceprimátor Mesta Trnava, za zriaďovateľa
Mgr. Michala Lošonská – podpredseda rady školy, za pedag. zamestnancov
p. Agáta Weissová – hl. kuchárka, za nepedag. zamestnancov
PhDr. Mariána Koroczová– za rodičov
Mgr. Vanda Fraňová – za rodičov
PharmDr. Zuzana Vyletelová– za rodičov
Brigáda 5.októbra 2013
Zo srdca Ď A K U J E M E všetkým rodičom, ktorí sa zúčastnili brigády v sobotu 5. októbra na pokladanie dlažby v eko učebni a úpravy školského dvora.
Školský poriadok
Školský rok: 2019/2020
Vypracovala : Mgr. Ľubica Čechová – riaditeľka MŠ
Na zasadnutí rodičovského združenia bol dohodnutý finančný príspevok zákonných zástupcov vo výške 40 € za prvý a 40 € za druhý polrok na jedno dieťa. Tieto príspevky budú využívané na pokrytie výdavkov spojených s usporadúvaním akcií pre deti a rodičov, t. j. divadelné predstavenia, Mikulášske vystúpenie, Vianočné vystúpenie, tvorivé dielne, Karneval, MDD, na zakúpenie hračiek, učebných a didaktických pomôcok, výlety a exkurzie pre deti, knižné publikácie na rozlúčku s deťmi z triedy 5-6 ročných detí, na nevyhnutné potreby na výzdobu MŠ, na výtvarný materiál, na nevyhnutné potreby na prevádzku MŠ, odbornú a detskú literatúru. Tento príspevok zákonný zástupca vyplatí triednym učiteľkám proti podpisu na príslušných triedach v prvom polroku do 15.10.2019 a v druhom polroku do 15.2.2020. Vyberanie finančných príspevkov triednymi učiteľkami je so súhlasom a na základe splnomocnenia pokladníčky RZ. Evidenciu čerpania financií vedie riaditeľka materskej školy, ktorá ju polročne predkladá ku kontrole pokladníčke RZ pri materskej škole.